Egy jól felépített weboldal ma lehetőség, holnap elvárás.

Webáruház indítás előtt

Webáruház készítés előtt - 7even

Mit gondoljon át, mielőtt webáruházát elkészítteti?

  • Mekkora összeget szeretne a webáruház elkészítésére szánni?

Amennyiben webáruház készítésére egy előre meghatározott pénzösszeg áll rendelkezésére, feltétlenül kérje ki kollégáink tanácsát, hogy ár-érték arányban milyen funkciókat érdemes webáruházához választania. Sokan minden lehetséges funkciót megvásárolnak webáruházukhoz, úgy, hogy még ki sem próbálták webshop-jukat működés közben. Csak azt tudjuk javasolni, hogy ha bizonytalan, akkor inkább kérje ki kollégáink véleményét, tanácsát vagy egyszerűen halasszák el az adott webáruház funkció megvásárlását. Sok esetben csak működés közben derül ki, hogy milyen funkciókra van valójában szükség. Ügyfeleink a későbbiek folyamán, bármikor kibővíthetik webáruházukat új funkciókkal és megoldásokkal. Javasoljuk, hogy webáruháza készítésnél ezt Ön is fontolja meg! Nyugodtan dönthet amellett, hogy bizonyos funkciók megvásárlását későbbre ütemezi. Így nem kell egyszerre nagy összeget belefektetnie a webshopjába, hanem hónapról-hónapra, a tényleges igényeinek megfelelő funkciókkal bővülhet webáruháza. Ha mégis úgy érzi, hogy minden modul elengedhetetlenül fontos Önnek, akkor további segítséget nyújthat a finanszírozásban az ütemezett részletfizetési konstrukciónk.

 

  • Gondoskodik kellőképpen webáruháza biztonságáról?

Nem is gondolnánk, hogy egy rosszul kiválasztott tárhely szolgáltató milyen könnyen tönkreteheti webáruházunkat! Egy szervernek ma már nem csak vírusok és más kártékony programok ellen kell védettnek lennie. Működéséhez biztosítani kell a megfelelő elektromos áramot, internet hozzáférést, klímát és egyéb paramétereket. Milyen bosszúságot okoz Önnek, ha webáruháza nem elérhető, mert a szerver a fent felsorolt okok miatt éppen nem működőképes? Ügyfeleink webáruházainak maximális védettsége érdekében Európa legbiztonságosabb, legújabb szerverkörnyezetében biztosítunk tárhely szolgáltatást. A webáruházhoz optimalizált tárhely csomagot folyamatosan monitoruzzuk, így biztos lehet benne, hogy Ön professzionális szolgáltatást kap és, hogy webáruházának mindig lesz elegendő tárhelye.

 

  • Milyen domain néven szeretné webáruházát elindítani, üzemeltetni?

Egy jól kiválasztott domain fél siker! Ön se feledkezzen meg erről a kulcsfontosságú tényezőről, mikor webáruház készítésén töri a fejét. Domain név választáskor érdemes figyelembe venni, milyen nyelvű a webáruház célpiaca, mennyire jegyezhető meg domain név, és mekkora esélye van annak, hogy elírják a webáruház címét. Amennyiben félreérthető vagy elírható a kiválasztott domain név, akkor azt javasoljuk, hogy a domain név alternatíváit is védesse le magának, így később nem kell attól félnie, hogy az egyiket egy konkurense veszi meg. Ha kívánja, munkatársaink a domain név regisztrálásában is segítenek Önnek!

 

  • Mennyire fontos Önnek a hosszútávon megbízható fejlesztői és programozói háttér?

Sok webáruház tulajdonos kezdetben csak egy egyszerű webáruházat szeretne magának, később azonban szeretné kibővíteni újabb és újabb funkciókkal. Ilyenkor felmerül az a kérdés, hogy a webáruház korábbi fejlesztője elérhető-e vagy a webáruház tulajdonosnak keresnie kell egy új webprogramozót. A programozók többsége nem szeret más után dolgozni, hiszen nem könnyű megérteni egy másik ember logikáját vagy több ezer „idegen" programkódban kiigazodni. A legtöbb webáruház fejlesztő csak úgy vállalja el a módosításokat, ha újra programozhatja a webáruházat, így az eddig befektetett pénz elúszik.


Egy weboldal, webáruház készítésre szakosodott cég esetén ez a probléma kevésbé áll fent, hisz a cég egyes programozói egy egységes programozási sztenderdet követnek, így adott helyzetben a webfejlesztők könnyebben tudnak tovább dolgozni egy másik fejlesztő munkáján. Amennyiben a jövőben szeretné tovább fejleszteni webáruházát, akkor webáruháza készítését egy stabil háttérrel rendelkező cégre bízza.

 

  • Belföldi és külföldi vásárlókat is ki szeretne szolgálni webáruházában?

A webáruház magában hordozza azt a lehetőséget, hogy ne csak hazai, hanem külföldi vásárlók is vásároljanak benne. Ezen lehetőséget mindenképpen érdemes kihasználni, ha adottak a feltételek hozzá. Azonban mielőtt nemzetközi webáruházban kezd el gondolkodni, mindenképpen gondolja át azt is, hogy ez milyen extra előkészületekkel jár. Például minden, szó szerint minden információt le kell fordítani az adott idegen nyelvre. Sokan nem is sejtik, hogy ez mekkora feladat, azonban kevés szomorúbb látvány van, mint egy webáruház, ahol a külföldi látogatóktól is "elvárják", hogy megértsék a magyar szavakat. Emellett mindenképpen gondolni kell arra, hogy milyen valutában vagy valutákban szerepeljenek az árak, illetve, hogy hogyan fognak a termékek eljutni az adott országba!

 

  • Mennyire gyakran változó termék tartalmakat és termék információkat szeretne webáruházában feltüntetni, és mekkora kapacitása van ahhoz, hogy a webshopját naprakészen tartsa?

Ha az Ön webáruházában gyakran változik a termékkínálat, vagy rendszeresen kell árakat módosítani, és nem szeretné saját vagy munkatársai idejét webáruháza adminisztrációjával tölteni, akkor mindenképp javasoljuk, hogy fontolja meg az automatizációt elősegítő megoldásokat. Az automatizáció akkor is hasznos lehet, ha Önnek valamelyik beszállító partnere egységes adatbázis szerkezetben adja át Önnek a termékek leírását, árait. Az automatizációs, illetve  a tartalom kezelést meggyorsító lehetőségekről kollégáink szívesen nyújtanak Önnek részletes tájékoztatást! 

  • Milyen fizetési rendszereket szeretne a webáruházában alkalmazni?

Egy webáruházban a fizetési lehetőségek kulcsfontosságúak lehetnek a vásárlók számára. Magyarországon a webáruházakban az utánvétes fizetést választják a vásárlók az esetek több, mint 90 százalékában. Ezért ezt a fizetési módot mindenképpen ajánlott alkalmazni. Emellett a hazai áruházakban elterjedt fizetési módszerek még a bankkártyás fizetés és a PayPal rendszeren történő fizetés lehetővé tétele. Bizonyos webáruházak, pontosabban termékek esetében érdemes megfontolni az SMS fizetési rendszereket is. Amennyiben érdeklik ezek a fizetési rendszerek is, kollégáink szívesen nyújtanak Önnek bővebb tájékoztatást!

 

  • Milyen rendszerekkel szeretné webáruházát összekapcsolni?

Webáruházát számos külső rendszerrel összeépítetheti, mely integrációknak a legnagyobb előnye, hogy nagyban lerövidíthetik az adminisztrációra fordítandó időt! Webáruházát össze tudjuk kapcsolni számlázó rendszerrel, így a vásárláskor Önnek nem kell külön számlát is kiállítania, hanem az automatikusan generálódik a vásárló által megadott adatok alapján. Ha Ön már rendelkezik valamilyen ügyviteli szoftverrel, vagy raktárkészlet kezelő rendszerrel vagy még most tervezi ezen rendszerek beszerzését, kérje bátran kollégáink tanácsát, illetve a már meglévő rendszerek összeépítésében is tudunk Önnek megoldásokat kínálni.

A webáruházát nem csak számlázó rendszerrel, raktárkészlet kezelő szoftverrel vagy ügyviteli rendszerrel lehet összekapcsolni, hanem úgynevezett termék aggregátor oldalakkal is, amelyek nagyban növelhetik webáruházában az értékesítést!

Cégünk stratégiai együttműködő partnere a népszerű és közismert árukereső.hu portál, melynek köszönhetően ügyfeleink számára egyedi kedvezményes konstrukciót tudunk biztosítani.

 

  • Webáruháza elkészülte után hogyan szeretné népszerűsíteni?

Sok webáruház tulajdonos hiszi azt, hogy webáruházuk elkészülte után a vásárlók csak úgy özönleni fognak, mindenféle egyéb segítség nélkül. Azok, akik így gondolják, nagyon hamar csalódni fognak.Nagyon kevés dolog van az életben, ami csak úgy az ölünkbe hullik. Ahhoz, hogy webáruházunkba sokan látogassanak el, keményen meg kell dolgozni! Mi a 7even-nél szívesen segítünk ebben is, akár internetes PR szolgáltatásunkkal, akár keresőoptimalizálással, melyek segítségével egy újonnan induló webáruházra is gyorsan felfigyelnek a látogatók.

 

 

  • Mitől lesz igazán értékes és hasznos a webáruháza az Ön számára?

Webáruházának sikeressége nem csak azt jelenti, hogy sokan látogatják webshopját, hanem azt is, hogy Ön milyen hasznos információkhoz jut látogatóitól. Fontos, hogy webáruháza mérhető eredményeket hozzon. Jó, ha tudja, hogy hány látogatója volt, mennyi időt töltöttek webáruházában, honnan jöttek, mit néztek meg. Ezek az adatok mind segítenek benne, hogy a jövőben még eredményebben működhessen webshopja.