Egy jól felépített weboldal ma lehetőség, holnap elvárás.

Webáruházaink moduljai és funkciói - a sikernek szentelve

Webáruház modulok - Webáruház készítés

 

Attól sikeres egy webáruház a vásárlók között, ha számtalan hasznos és új funkciókkal rendelkezik. A 7even.nél törekszünk arra, hogy minél hasznosabb, sokszínűbb webáruház modulokat kínáljunk ügyfeleinknek. Olvassa el webáruház moduljaink részletesebb leírását.

 

Webáruház funkciók

 

Webáruház adminisztrációt segítő modulok

A webáruházának tartalmát Ön könnyedén, programozói tudás nélkül tarthatja karban. Ezt segíti a több mint 8 éven át folyamatosan fejlesztett felhasználóbarát adminisztrációs felületünk. Adminisztrációs rendszerünkben a könnyű kezelhetőség mellett természetesen a biztonság is fontos szerepet játszik.

 

Felhasználóbarát tartalom-kezelő admin felület

  • A felhasználóbarát tartalom-kezelő admin felület segítségével Ön korlátlan számú terméket rögzíthet a webáruházába, illetve bármikor könnyen megváltoztathatja az értékesített termékek körét.
  • Programozói tudás nélkül, könnyedén tarthatja karban webáruháza tartalmát, mind a termékeket, mind az egyéb tartalmakat tekintve

Adminisztrátori jogosultság kezelés és biztonsági időzár

  • A jogosultság kezelés abban segít Önnek, hogy ha nem szeretne minden adminisztrátornak teljes körű hozzáférést biztosítani a webáruház minden adatához, korlátozhatja a jogosultságokat
  • Ön határozhatja meg, hogy melyik adminisztrátor mit láthat és szerkeszthet a webáruház tartalom-kezelő rendszerében. Így nem kell amiatt aggódnia, hogy más adminisztrátorok, akiknek Ön hozzáférést enged a rendszeréhez, esetleg beleírnak vagy belelátnak olyan tartalmakba, amiket Ön nem szeretne
  • A biztonsági időzár pedig biztosítja, hogy automatikusan megszűnik az aktív kapcsolat, ha meghatározott ideig nem történik aktivitás. Így ha véletlenül nyitva marad az admin rendszer és otthagyják a számítógépet, akkor sem kell attól tartani, hogy illetéktelenek beleírhatnak a rendszerbe

vissza a lap tetejére

 

Visszacsatolást és elemzést segítő funkciók

Ezek a mutató számok és statisztikák segítenek Önnek hatékony és sikeres webáruház működtetésében. Általuk jobb és pontosabb képet kap a látogatóiról és azok viselkedési szokásairól. Így már könnyebben tudhatja, min kell változtatnia, ha jobb eredményt szeretne elérni.

 

Látogatói statisztika

  • Webáruházának látogatói és újratöltési statisztikája nyomon követhető napi/havi bontásban és összesítve az admin felületen számokban és grafikonokkal is megjelenítve

Megrendelés nyilvántartás

  • Ön mindig nyomon követheti az aktuális rendeléseket és a kiszállítási folyamatokat

Felhasználói statisztika

  • Nyomon követheti az aktuális felhasználói adatbázisát, a felhasználók számát, a regisztrációk státuszát, és azt, hogy melyik felhasználó mikor járt utoljára az Ön webáruházában

Összeépítés Google Analytics rendszerrel

  • Ez a rendszer egy nagyon részletes és széles analitikát nyújt Önnek a webáruházában zajló eseményekről. Az összeépítés feltétele, hogy Ön rendelkezzen a Google-nél ezzel a díjmentes Analytics rendszerrel, és átadja nekünk a Google által az Ön számára adott követőkódot.

vissza a lap tetejére

 

Webáruház termékkezelést segítő modulok

A webáruházban az adminisztrátorok számára a termékek kezelése jelentheti az egyik legnagyobb feladatot. Webáruházainkat úgy készítettük el, hogy a termékek kezelése minél kényelmesebb és egyszerűbb legyen.

 

Dinamikus termék-kategorizálás

  • Tetszőlegesen és korlátlan számban hozhat létre webáruházában termék fő és alkategóriákat, illetve rendezheti a termékeit ezekbe a kategóriákba és alkategóriákba
  • Bármikor megváltoztathatja a kategóriák elnevezéseit és megjelenési sorrendjét a webáruházban

Gyors termékstátusz kezelés

  • Egy kattintással kiveheti a termékeket a webáruházból anélkül, hogy kitörölné azt, ezáltal bármikor könnyen újra láthatóvá teheti a terméket az áruházban

Eltérő ÁFA kezelés

  • Az eltérő áfa tartalmú termékek kezelése sem jelent problémát a webáruházban

Egyéb csatornákon beérkezett rendelések kezelése

  • Előfordul, hogy e-mailben vagy telefonon érkezik be egy megrendelés, de szeretné azokat is egyben látni a webáruház eladásaival? Ezen funkció segítségével ez nem probléma!
  • Az admin felületen keresztül Ön be tud rögzíteni megrendelést, illetve egy leadott megrendelést ki tud egészíteni újabb termékekkel, ha szükséges
  • Így együtt kezelheti az összes megrendelését

Raktárkészlet kezelés

  • Ha kötött raktárkészlettel gazdálkodik, akkor ez a funkció nagyon hasznos lehet Önnek
  • Könnyen nyomon követheti a készletmozgásokat
  • Nem kell attól tartania, hogy csalódottak lesznek a megrendelői, hogy olyan terméket rendeltek meg a webáruházban, amely nincs készleten, mivel ezeket a vásárlásokat nem engedi a rendszer

vissza a lap tetejére

 

Szállítási költség-kezelés

Egy webáruházban a szállítási költség sokszor egy elhagyhatatlan költség-tétel. Sokszor elég egy egységes árat meghatározni, előfordulhat azonban, hogy differenciálni kell, attól függően, hogy az adott szállítmányozó cég, aki a kiszállítást végzi, milyen kondíciókkal dolgozik. Web áruházainkban ezekre is több megoldást kínálunk.

 

Egységes szállítási költség-kezelés

  • Ön megadhatja, mennyi a szállítási költség a webáruházában. Ez a költség tétel mindig megjelenik a kosárban a fizetendő tételeknél, így a látogatók pontosan tudják majd, milyen extra költséggel kell számolniuk
  • Nincsenek a látogatók számára kiábrándító rejtett költségek

Súly alapján eltérő szállítási költségkezelés

  • Belföldi szállítás esetén súly szerint paraméterezhető szállítási költséget határozhat meg.
  • Eltérő szállítási költséggel kalkulál a rendszer attól függően, hogy milyen összsúlyúak azok a termékek, amelyeket a vásárlók a kosarukba tettek

vissza a lap tetejére

 

Vevőelégedettséget és vevőkényelmet szolgáló funkciók

Ezek a funkciók mind azt a célt szolgálják, hogy a vevői számára még kényelmesebbé és számukra biztonságosabbá, kiszámíthatóbbá tegyék a vásárlást a webáruházban, könnyebben találjanak meg egy-egy terméket és persze ezáltal lehetőség szerint minél több terméket vásároljanak meg Önnél!

 

Vásárló azonosítás és vásárlói fiók és kosár

  • A regisztrált felhasználóknak elegendő egyszer megadniuk az adataikat, utána a rendszer már nem kéri be azokat újra, de lehetőséget biztosít azok megváltoztatására
  • A felhasználók a beazonosítás után igénybe vehetik kedvezményeiket, szerkeszthetik felhasználói adataikat
  • A kosár rögzíti és valós időben számolja a benne lévő termékek darab számát termékenként bontva, a termékek összárát, a szállítási költséget és az esetleges kedvezményeket
  • Így a vásárlók mindig pontosan tudják, hol a költségeikkel a tartanak a vásárlás során

Direkt kapcsolat felvételi funkció

  • A webáruház látogatói közvetlenül a webáruházban járva tehetik fel e-mail formában a kérdéseiket
  • Nem szükséges a látogatóknak a levelező rendszerüket használniuk ahhoz, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel

Automatikus vevőértesítő a vásárlásról és a kézbesítés státuszáról

  • A vásárlók számára sokkal biztonságosabbá és kiszámíthatóbbá teszi a vásárlást
  • A megrendeléstől a kézbesítésig minden lépésről automatikus e-mailes tájékoztatót küldhet a megrendelőinek, így ők is sokkal nyugodtabbak lesznek a termék megérkezését illetően

Termékek sorba rendezése

  • A látogatók sorba rendezhetik a webáruház termékeit ár, népszerűség és „abc" szerint, így könnyebben találják meg az általuk keresett terméket

Újdonságok, akciós termékek megjelenítése a főoldalon

  • Ha Ön azt szeretné, hogy az újdonságok és az akciós termékek semmiképp se kerüljék el a látogatók figyelmét, akkor ezt a funkciót szeretni fogja!
  • Biztos lehet benne, hogy a látogatók megtalálják a számukra előkészített akciós termékeket és az újdonságokat
  • Ráadásul időt takarít meg a vásárlóinak, ha kiemeli számukra ezeket a termékeket és nem nekik kell azokat kikeresgetniük

Legutóbb megtekintett termékek

  • A látogató mindig láthatja, melyik terméket/termékeket nézte meg utoljára, így ha akkor elfelejtette azt a kosárba tenni, most könnyen megteheti anélkül, hogy újra meg kellene azt keresnie

Korábbi rendelések megtekintése

  • A látogató bejelentkezés után azonnal láthatja, mikor mit vásárolt meg az Ön webáruházában

Termék átvételi és fizetési mód-kezelés

  • Lehetőséget biztosít a vásárlóinak, hogy kiválasszák a számukra legkényelmesebb fizetési és átvételi módot

Bankkártyás fizetési lehetőség

  • Azok a vásárlók, akik szívesen használják a bankkártyájukat, díjazni fogják a lehetőséget. Ennek feltétele, hogy érvényes elektronikus fizetési elfogadó rendszerre vonatkozó szerződése legyen valamelyik ezt a szolgáltatást nyújtó bankkal.

vissza a lap tetejére

 

Termékkeresést támogató funkciók

A webáruházakban az egy alapvető elvárás, hogy könnyen megtalálhatóak legyenek benne a termékek. Ha nem működik a keresés, a látogatók gyorsan odébbállhatnak, hisz a valós életben sem szeret senki hosszú perceken keresztül segítség nélkül bolyongani egy áruházban, hogy vajon van-e az a termék, amit keresnek. Webáruházainkban többféle keresési lehetőséget is kínálunk Ügyfeleinknek.

Szűkítő keresés a kategóriák alapján az adatbázisban

  • A látogatók könnyen szűkíthetik a termékeket az Ön által dinamikusan változtatható kategória és alkategória nevek alapján.
  • Ha a látogató egy kategória nevére kattint, akkor már csak azokat a termékeket látja, amelyek abban a kategóriában vannak, és ezt egy kattintással tovább szűkítheti az alkategóriák szerint, vagy akár egy kattintással teljesen másik termékcsoportra is tud szűrni.

Szabadszavas keresés

  • A szabadszavas kereső funkció a webáruházban lévő termékek nevében és azok leírásában keres.
  • Ha a vásárlók nem biztosak a termék nevében, csak valamely részletére emlékeznek, ennek a keresőnek a segítségével könnyen megtalálják
  • Ha nem a termék neve, hanem annak valamely összetevője, jellemzője számít, ezzel a keresővel könnyen megtalálható a keresett termékek köre

Termékkategóriák megjelenítése kategória-fotókkal

  • Ez a funkció lehetővé teszi, hogy minden fő és alkategóriához fotót is rendeljen.
  • A vizuális típusú látogatóknak ez nagyon hasznos, akik egy kategóriát a képi látvány alapján választanak ki, és nem szívesen olvasgatnak

vissza a lap tetejére

 

Vásárlói döntést támogató funkciók

Ezek a funkciók mind abban segítik a vásárlókat, hogy minél több információval lássák el őket egy termékről, ezáltal könnyebben tudjanak dönteni a termék megvásárlása mellett, csökkentsék a vásárlás kockázatát, ezáltal könnyebben tudjanak dönteni a termék megvásárlása mellett.

 

Termék fotók és termék leírások kezelése

  • A webáruházban lehetőség van arra, hogy Ön egy termékről több képet is feltöltsön, illetve minden termékhez részletes leírásokat tegyen, mivel a vásárlók sokkal szívesebben vesznek meg egy olyan terméket, amelyet látnak, és amelyről minél többi információjuk van
  • A képeket felnagyítva is megnézhetik a látogatók
  • Minden szükséges termékinformációt leírhat, amely segíti a vásárlókat a döntésben

Termékváltozatok

  • Ez a funkció azt teszi lehetővé, hogy egy terméket nem kelljen többször berögzítenie a webáruházban, ha az adott termékből pl.: többféle szín vagy méret áll rendelkezésre.
  • Minden termékváltozathoz egyedileg rendelhet árat, akciós árat és termékfotót
  • Ezzel a funkcióval a látogatók könnyen és gyorsabban áttekinthetik az egy termékből rendelkezésre álló szín vagy méret választékot

Termékek véleményezése és értékelése a felhasználók által

  • Egy termékről a leghitelesebb visszajelzést talán a vásárlók, azaz a használói adhatnak, így, ha egy termékről jók a visszajelzések, azt mások is bátrabban veszik majd meg.
  • Minden termék értékelhető egy 5 fokozatú skálán, ezen kívül szöveges értékelés is adható
  • Természetesen ezeket az értékeléseket Ön utólag törölheti vagy szerkesztheti, ha szükségét érzi

Legnépszerűbb termékek

  • Lehetőség van azon termékek feltüntetésére, amelyet eddig a legtöbben vették vagy nézték meg a webáruházban

Készletstátusz megjelenítése a termékek mellett az áruházban

  • Ha Önnek van raktárkészlet kezelő modulja, akkor ennek a funkciónak is hasznát tudja venni, ha szeretné
  • A készletstátusz a webáruházban a termékek mellett jelenik meg (pl.: 3 fokozatú skálán), ami azt jelzi, mekkora az adott termékből a még elérhető mennyiség 
  • Meggyorsíthatja a vásárlói döntést, ha attól tart, hogy az utolsó darabokat esetlegesen elviszik előle

vissza a lap tetejére

 

Kiemelt termékek értékesítését támogató funkciók

Mindig lehetnek olyan termékek a webáruházban, amelyek értékesítésére nagyobb hangsúlyt szeretne fektetni. Ilyenkor ezeket a termékeket valahogyan meg kell különböztetnie a többitől. Ezt a megkülönböztetést teszik lehetővé a következő funkciók.

 

Egyedi termék akciókezelés

  • A termékekhez egyenként állítható be %-os vagy forintális árengedmény
  • Ezek a termékek automatikusan megjelennek az akciós termékek között

Kiemelt termékek megjelenítése a főoldalon

  • Ez lehetőséget biztosít Önnek arra, hogy fókuszba helyezze azokat a termékeit, amelyek valami miatt erősebb aktualitást kapnak, pl.: a szezonális termékek
  • Biztosan nem kerüli el a látogatók figyelmét azon termékek köre, amelyekre Ön hangsúlyosabb értékesítést szeretne helyezni

Tömeges termék akciókezelés

  • Akció-kategóriák hozhatóak létre %-os vagy forintális kedvezményekkel. Ezekbe a kategóriákban könnyen helyezhet be egyszerre több terméket is, melyekre azonos akciós feltételek vonatkoznak
  • Ezek a termékek automatikusan megjelennek az akciós termékek között

Kiemelt ajánlatok, kiemelt üzenetek

  • Ez a funkció leginkább egy óriás kivetítőre hasonlít, amely fogadja a webáruházba érkezőket.
  • Több termék vagy üzenet megjelenítésére alkalmas

vissza a lap tetejére

 

Magasabb összegű vásárlásra ösztönző modulok

Minden webáruház tulajdonos azt szeretné, ha a vásárlói minél nagyobb összegben vásárolnának nála. Ezek a modulok épp ezt támogatják!

 

Termékhez kapcsolódó termékkategória megjelenítése

  • Egy adott termék kategóriához Ön ajánlhat egy vagy több kapcsolódó termékkategóriát, melyeket természetesen Ön bármikor módosíthat. Így pl.: minden szoknyához felkínálhat blúzokat, vagy a szemüvegekhez szemüvegtokokat.
  • Ha Ön felajánlja egy-egy termékhez azokat a termékeket, amik jó eséllyel szintén érdekesek lehetnek a vásárlónak, nagyobb eséllyel fognak Önnél többet vásárolni.

Termék csomagképző modul

  • A valós boltok mintájára Ön is összecsomagolhat több terméket a webáruházában és ezeknek adhat egy kedvezőbb árat, mintha azt külön-külön vennék meg a látogatók.
  • Ezáltal jó eséllyel fognak Önnél nagyobb összegben vásárolni, hiszen az így elérhető árengedményeknek kevesen tudnak ellenállni
  • A csomagképzés nagy előnye, hogy így könnyebben tudja értékesíteni az esetlegesen kevésbé népszerű termékeket
  • Csomagolhat ajándék terméket is egyéb termékekhez, ezáltal téve a vásárlást még vonzóbbá

Szállítási költség kedvezmény

  • Lehetősége van a szállítási költséget a vásárlás összegéhez kötni, és ezt a kosárban meg is jeleníteni.
  • Jó eséllyel magasabb összegű vásárlásra motiválhatja a látogatóit azzal, ha megmutatja nekik, mekkora összeg elköltése fölött lenne kedvezőbb vagy akár ingyenes a házhozszállítás. Pl.: már csak 900 Ft szükséges az ingyenes házhozszállításhoz

Ajándék modul

  • A vásárlók vásárlási értékéhez kötötten ajándékot tud számukra felkínálni, melyek közül a vásárlók választhatnak
  • Az áruházban mindig az aktulálsi vásárlási összegnek megfelelő ajándék választható ki, a korábbi vásárlások értékei nem adódnak össze, és a vásárlási értékbe a szállítási köktség összege sem számít bele.

vissza a lap tetejére

 

Visszalátogatást és újravásárlást támogató modulok

A kereskedők számára a vásárlók lojalitása mindig kulcsszempont, hiszen az örökérvényű szabály sosem dől meg; sokkal nagyobb energia befektetés kell egy új vásárló megszerzésére, mint a korábbiak megtartására. Ezért fontos, hogy webáruházát felvértezze azokkal a modulokkal is, melyek abban segítik Önt, hogy rendszeresen vissza tudja csalogatni a korábbi vásárlóit, és újra és újra rávegye őket a vásárlására.

 

Egyedi vásárlói kedvezmények

  • Egyszeri vagy állandó törzsvásárlói kedvezmény adható egyedileg a vásárlóknak
  • Az admin felületen Ön tudja szabályozni, hogy melyik vásárlójának mekkora és milyen típusú egyedi kedvezményt szeretne biztosítani.
  • Az így biztosított kedvezmények nagyban növelik a vásárlói hűséget

Hírlevél küldő funkció

  • Ha Önnek vannak regisztrált felhasználói, akkor mindenképpen érdemes fontolóra vennie a hírlevél küldés lehetőségét, hiszen ez egy remek módja annak, hogy értesítse vevőit a legújabb termékeiről, akcióiról, ezáltal is felkeltve a vásárlói kedvet.
  • Persze nem csak a termékeiről írhat a hírlevélben, küldhet rendszeresen hasznos információkat, praktikákat, tippeket és tanácsokat a felhasználóinak.

Termék felre tétele

  • A látogatók félretehetik azokat a termékeket, amelyek megvásárlásán még gondolkodnak
  • Sokszor előfordulhat, hogy egy-egy termék megvásárlásában még bizonytalan a vásárló. Ekkor jön jól, hogy a pénztárhoz vitt termékek közül nem kell „kidobni" azt a terméket, amelyen még gondolkodik, hanem egyszerűen félre tudja tenni, és amikor legközelebb visszatér az áruházba, nem kell újra megkeresnie a terméket, hanem azt már a kosárba helyezésre készen várja őt a saját felhasználói fiókjában.

Kupon kezelés

  • A vásárlói kedvezményeket kötheti kuponokhoz és azokhoz meghatározott időszakokhoz is
  • A webáruház korlátlan számú kupont tud kezelni egyidejűleg, amelyekhez egyenként %-os vagy forintális árkedvezmény rendelhető
  • A vásárlók fizetéskor a kupon kódjának megadásával vehetik igénybe a kedvezményt
  • A kupon kiküldése egyénileg küldhető ki, és addig él, ameddig az oldal tulajdonosa vissza nem vonja azt
  • Egy felhasználó egy kupont többször is felhasználhat, mindaddig, amíg a kupont az oldal tulajdonosa vissza nem vonja

Termék RSS - akciós termékekre, újdonságokra és kiemelt termékekre

  • Ez a funkció lehetőséget biztosít arra, hogy a látogatók becsatornázhassák maguknak az Ön webáruházában megjelenő új, akciós és kiemelt termékeket, így a vásárlói akkor is értesülnek ezen termékekről, ha nem látogatnak el a webáruházba.
  • A termékek ezeken a csatornákon automatikusan frissülnek, Önnek semmilyen extra teendője nincs, a potenciális vásárlók mégis azonnal értesülnek az akciókról, újdonságokról

vissza a lap tetejére

 

 

Marketinget és közösségi marketinget támogató funkciók

Marketingre minden üzletnek szüksége van! Bár a webmarketing egy teljesen különálló szolgáltatási terület, és komoly energia befektetés szükséges hozzá, mi igyekeztünk olyan funkciókat is beépíteni a webáruházakba, melyek támogatni tudják az Ön marketing tevékenységét.

 

Testre szabható webáruház design

  • Webáruháza külső megjelenését Ön alakíthatja az előre elkészített sablonok és az Ön által választott képek segítségével. Azok fejlécébe Ön feltehet saját logoját, illetve a fejlécbe illesztett képpel még egyedibbé teheti azt.

Keresőbarát szerkezet

  • A keresőbarát szerkezet azt jelenti, hogy a webáruházat úgy készítjük el, hogy azt később egy keresőoptimalizálás folyamattal hatékonyan keresőoptimalizálttá lehessen tenni.
  • Keresőbarát url struktúra
  • Kulcsszó (META tag) és leírás kezelés

Webáruház tovább ajánlása ismerősöknek

  • Talán az egyik leghatékonyabb reklám, ha a webáruházat valamelyik ismerős/barát ajánlja tovább a másiknak.
  • A webáruházból a látogató a saját nevében tudja kiküldeni a webáruház ajánlását az általa megadott e-mail címre, miközben az ajánlást saját üzenetével tudja kiegészíteni
  • A látogatók személyes üzenetet is küldhetnek a barátjuknak/ismerősüknek ezáltal még hatékonyabb lehet a továbbajánlás.

Termékek megosztása közösség oldalakon (IWIW, Facebook, Twitter)

  • Lehetőséget ad a látogatóinak, hogy a számukra érdekesnek tartott termékeket megosszák barátaikkal, ismerőseikkel a közösségi portálokon
  • Így jó eséllyel tud újabb látogatókat és vásárlókat szerezni webáruházába, hisz a legjobb reklám mindig az ismerősök, barátok ajánlása

vissza a lap tetejére